1. Pomocy! Rozłączyło mi internet w trakcie płatności, coś kliknąłem, kot skakał mi po klawiaturze. Co robić? Czy da się ponownie wygenerować link do płatności?

Zrób wdech i wykonaj przelew tradycyjny. Nic się nie stało :)

Dane do przelewu:

Eufonia Marta Jeż

Barlickiego 15/40

43-300 Bielsko-Biała

ING 22 1050 1070 1000 0092 1657 9749

w tytule umieść numer swojego zamówienia.

 

2. Chciałbym fakturkę. Czy mogę?

Zgodnie z przepisami, nie jesteśmy płatnikami VAT. Co to oznacza? Wystawiamy tylko rachunki. Zakup możesz wliczyć w koszty, lecz nie odliczysz od niego VATu. Firmowy NIP i wszystkie dane wpisz w formularzu zamówienia.

 

3. Jak długo będę musiał czekać? Chcę iść w koszulce na jutrzejszą radę pedagogiczną!

Wszystkie koszulki i kubeczki produkujemy dopiero po złożeniu zamówienia żeby nie było im smutno, że stoją na półce czekając na adopcję ;)

Realizacja zamówienia potrwa około 10 dni (już z wysyłką). Prosimy o cierpliwość!

 

4. Czy można zamówić wysyłkę za pobraniem?

Na chwilę obecną nie.

 

5. Czy wysyłacie towar za granicę?

Możemy. Ale to wiąże się z większą opłatą za transport (około 40 zł). Napisz do nas mail to uzgodnimy szczegóły.

 

6. Czemu nie ma męskich koszulek?

Nasz zawód jest mocno sfeminizowany :) Zaczynamy od damskiego modelu a jeśli projekt logopedycznie.pl przypadnie Wam do gustu - będziemy rozszerzać ofertę.

 

7. Czy kubeczek można myć w zmywarce?

Oczywiście! Jeśli chcesz wiedzieć więcej o kubeczku zerknij do zakładki o produktach.

 

8. Czy nadruki na koszulkach są trwałe?

Nadruki stworzone są trwałą metodą DTG czyli nadruku cyfrowego. Żeby jak najdłużej cieszyć się pięknymi kolorami należy koszulkę odpowiednio traktować. Dokładne informacje znajdują się w zakładce o produktach.

 

9. Chcę kupić koszulkę/kubeczek na prezent. Jak to ogarnąć?

Napisz to w komentarzu do zamówienia. Podając adres wysyłki wpisz dane osoby, którą chcesz obdarować. My zadbamy o to, żeby w paczce nie zawieruszył się rachunek :)

 

10. Z jakiego materiału są wykonane koszulki?

100% bawełny! O tym jak wybieraliśmy koszulki przeczytasz w zakładce o produktach.

 

11. Kiedy będą inne wzory?

Dołącz do naszego newslettera i śledź nas na Instagramie. Dzięki temu będziesz na bieżąco z tym, co się u nas dzieje.

12. Do mojego zamówienia wkradł się chochlik i dostałem produkt z małym defektem. Co mogę z tym fantem zrobić?

Przede wszystkim - skontaktować się z nami. Resztę informacji znajdziesz w zakładce o zwrotach i reklamacjach.